ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІ квартал 2021 року

 

На виконання вимог п.3 наказу МНС України від 29.05.2007 № 380 «Про подальше вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в системі МНС» направляю довідки про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління ДСНС України у Херсонській області (далі – Головне управління) за період з 01.04.2020 по 30.06.2021 (додатки 1, 2) та за весь період з початку року (додатки 3, 4).

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІ кварталу 2021 р. надійшло та опрацьовано 10 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2020 р. зменшилась на 80%  (у ІІ кварталі 2020 р.- 18). Із них на особистому прийомі зареєстровано 1 звернення.

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями звернулось 6 громадян, до Скадовського районного управління - 1. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (1) та Херсонську обласну державну адміністрацію (2).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м.Херсона – 9 (90%  від загальної кількості одержаних), Херсонської області -  1 (10%).

Впродовж ІІ кварталу 2021 року опрацьовано 2 колективних звернення.

Загальна кількість  звернувшихся громадян у ІІ кварталі 2021 року склала 33 особи.

         Чисельними за кількістю є звернення з питань порушення правил  пожежної  безпеки, їх надійшло 5, або 50 % від загальної кількості (за відповідний період 2020 р. – 10 звернень).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

         - авторам 6 звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

-  4 перебуває у стадії розгляду.

Всього за 6 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 23 звернення (за відповідний період 2020 р. – 45). Кількість звернень зменшилась  на 95 %.

Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (2) за 6 місяців 2021 р. Звернулось 46 громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 6 місяців 2021 р. зареєстровано та опрацьовано 4 звернення.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2021 р.

 Впродовж 6 місяців 2021 р. до Головного управління  надійшло 9 (за відповідний період 2020 р. – 11) запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпні відповіді.

    Твіт