ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за І квартал 2021 р.

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж І кварталу 2021 р. надійшло та опрацьовано 13 звернень (заяв, скарг). Кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2020 р. зменшилась на 52 % (у І кварталі 2020 р. – 27). Особистий прийом через обмеження доступу відвідувачів до адмінбудівлі Головного управління  у зв’язку з загрозою розповсюдження вірусу COVID-19 не проводився (за відповідний період 2020 р. було прийнято 2 громадян).

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями звернулось 9 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (2) та Херсонську обласну державну адміністрацію”(2).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона та Херсонської області -  12 (92 % від загальної кількості одержаних) та м. Києва – 1.

Загальна кількість громадян у І кварталі 2021 р. склала – 13  осіб (І квартал 2020 р. – 58).

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 3 місяців 2021 р. зареєстровано 1 звернення  (7,5 % від загальної кількості одержаних).

 

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань  порушення правил пожежної безпеки,   їх надійшло 6, або 52 %  від загальної кількості (за відповідний період 2020 р. – 14 звернень).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

- авторам 11 звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

- 2  перебувають у стадії розгляду,

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб-сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 р.

 Впродовж 3 місяців 2021 р. до Головного управління  надійшло 4 запита на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

    Твіт