ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІ квартал та за 6 місяців 2020 р.

 

 

На виконання вимог п.3 наказу МНС України від 29.05.2007 № 380 «Про подальше вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в системі МНС» направляю довідки про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління ДСНС України у Херсонській області (далі – Головне управління) за період з 01.04.2020 по 30.06.2020 (додатки 1, 2) та за весь період з початку року (додатки 3,4)

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІ кварталу 2020 р. надійшло та опрацьовано 18 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2019 р. зменшилась на 63 %  (у ІІ кварталі 2019 р.- 49). Із них на особистому прийомі зареєстровано 2 звернення (ІІ квартал 2019 р. – 8).

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями та на особистий прийом звернулось 14 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через Херсонську обласну державну адміністрацію”(4).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона – 12 (67 %  від загальної кількості одержаних) та Херсонської області -  6 (33 %).

Впродовж ІІ кварталу 2020 року опрацьовано 4 колективних звернення.

Загальна кількість громадян у ІІ кварталі 2020 року склала 79 осіб.

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань порушення правил пожежної безпеки, їх надійшло 10, або 71,5 %  від загальної кількості (за відповідний період 2019 р. – 14 звернень).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

            - авторам 15 звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

- 2  перебувають у стадії розгляду,

- 1 – вирішено позитивно.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

Всього за 6 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 45 звернень (за відповідний період 2019 р. – 75). Кількість звернень зменшилась  на 40 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (6) за 6 місяців 2020 р. звернулося 137 громадян.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2020 р.

 Впродовж 6 місяців 2020 р. до Головного управління  надійшло 5 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

    Твіт