ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІ квартал 2019 р.

 

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІ кварталу 2019 р. надійшло та опрацьовано 49 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень збільшилась на 270 %  (за відповідний період 2018 р. – 18). Із них на особистому прийомі зареєстровано 8 звернень (ІІ квартал 2018 р. – 7).

Всього до Головного управління та підпорядкованих підрозділів за 6 місяців 2019 р. на особистий прийом звернулось 20 громадян (за відповідний період 2018 р. – 12 звернень).

Впродовж ІІ кварталу 2019 року надійшло 5 колективних звернень. Загальна кількість громадян, що зверталися, з урахуванням колективних звернень, у ІІ кварталі 2019 року склала 79 осіб (ІІ квартал 2018 р. – 60).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона -  11 (22,5 % від загальної кількості), Херсонської області – 37 (75,5 %), та м. Києва – 1 (2 %).

Всього за 6 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 75 звернень (за відповідний період 2018 р. – 50). Кількість звернень збільшилась  на 50 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (9) за 6 місяців 2019 р. звернулося 128 громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 6 місяців 2019 р. зареєстровано 28 звернень  (37 % від загальної кількості одержаних) стосовно надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (підтоплення житлових будинків та присадибних ділянок деяких районів Херсонської області, зокрема території  смт. Нова Маячка Олешківського району).

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло 8, або 10,7 % від загальної кількості (за відповідний період 2018 р. – 28 звернень).

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

    Твіт