ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІІ квартал 2020 р.

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІІ кварталу 2020 р. надійшло та опрацьовано 50 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2019 р. збільшилась на 92 %  (у ІІІ кварталі 2019 р.- 26). Із них на особистому прийомі зареєстровано 11 звернень.

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями та на особистий прийом звернулось 30 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (8),   Державну установу “Херсонський обласний контактний центр ” (10),  Херсонську обласну державну адміністрацію (1) та інших кореспондентів (1).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона – 23 (67 % ) від загальної кількості одержаних), Херсонської області -  26 (52 %) та м. Києва – 1 (2%).

Впродовж ІІІ кварталу 2020 року опрацьовано 8 колективних звернень.

Загальна кількість громадян у ІІІ кварталі 2020 року склала 144 особи.

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло 21, або 42 % від загальної кількості (за відповідний період 2019 р. – 26 звернень).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

- авторам 44 звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

- 4  перебуває у стадії розгляду,

- 2 – вирішено позитивно.

Всього за 9 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 95 звернень (за відповідний період 2019 р. – 101). Кількість звернень зменшилась  на 6 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (14) за 9 місяців 2020 р. звернулось 281 громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 9 місяців 2020 р. зареєстровано та опрацьовано 13 звернень  (за 9 місяців 2019 р. – 35).

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2020 р.

 Впродовж 9 місяців 2020 р. до Головного управління  надійшло 12 (за відповідний період 2019 р. – 9) запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпні відповіді.

    Твіт