ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІІ квартал та за 9 місяців 2021 р.

 

На виконання вимог п.3 наказу МНС України від 29.05.2007 № 380 «Про подальше вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в системі МНС» направляю довідки про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління ДСНС України у Херсонській області (далі – Головне управління) за період з 01.07.2020 по 30.09.2021 (додатки 1, 2) та за весь період з початку року (додатки 3, 4).

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІІ кварталу 2021 р. надійшло та опрацьовано 31 звернення (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2020 р. зменшилась на 38%  (у ІІІ кварталі 2020 р.- 50). Із них на особистому прийомі зареєстровано 1 звернення.

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями звернулось 12 громадян, до Херсонського районного управління - 4, до Аварійно-рятувального загону – 1. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (5) та Херсонську обласну державну адміністрацію (9).

Впродовж ІІІ кварталу 2021 року опрацьовано одне колективне звернення.

Загальна кількість  звернувшихся громадян у ІІІ кварталі 2021 року склала 33 особи.

         Чисельними за кількістю є звернення з питань порушення правил  пожежної  безпеки, їх надійшло 17, або 55 % від загальної кількості, а також питання запобігання надзвичайним ситуаціям природного та техногенного характеру – 9 (29%).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

          - авторам 21 звернення надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

          - 9 вирішено позитивно;

         -  1 перебуває у стадії розгляду.

Всього за 9 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 54 звернення (за відповідний період 2020 р. – 95). Кількість звернень зменшилась  на 43 %.

Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (3) за 9 місяців 2021 р. звернулось 79 громадян.

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 9 місяців 2021 р. зареєстровано та опрацьовано 13 звернень.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2021 р.

 Впродовж 9 місяців 2021 р. до Головного управління  надійшло 12 (за відповідний період 2020 р. – також 12) запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпні відповіді.

  З метою покращання стану роботи зі зверненнями громадян проаналізовано стан роботи щодо розгляду пропозицій, заяв, скарг, що надійшли до підрозділів області від громадян за 2021 р. (Протокол засідання комісії Головного управління по розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян № 3 від 01.10.2021, аналіз звернень  від 01.10.2021  № 66  01-5125/20 направлений в підрозділи області).

 

Начальник Головного управління

полковник служби цивільного захисту                                                                                                                                                                                     Андрій ПАВЛЕНКО

 

ДОВІДКА:  http://ks.dsns.gov.ua/files/2021/10/17/ЗМІ.pdf

    Твіт