ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІІ квартал та за 9 місяців 2019 р.

 

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІІ кварталу 2019 р. надійшло та опрацьовано 26 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень зменшилась на 13,3 %  (за відповідний період 2018 р. – 30).

Безпосередньо до Головного управління з листами звернулось 14 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (1),   Державну установу “Херсонський обласний контактний центр ”(7),  Херсонську обласну державну адміністрацію (3) та інших кореспондентів (1).

Звернення громадян, що надійшли до Головного управління, розподіляються  по регіонах таким чином: Херсонська область – 12 (46,2 % від загальної кількості одержаних), м. Херсон – 8 (30,8 %), м. Київ та Київська область по 1 (3,8 %),  Запорізька область - 3 (11,5%).

Всього за 9 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 101 звернення (за відповідний період 2018 р. – 75). Кількість звернень збільшилась  на 25,7 %..

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (10) за 9 місяців 2019 р. звернулося 155 громадян .

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло 26, або 25,7 % від загальної кількості (за відповідний період 2018 р. – 28 звернень).

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 9 місяців 2019 р. зареєстровано та опрацьовано 35 звернень  (за 9 місяців 2018 р. – 10). Із них:

28 - щодо надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (підтоплення житлових будинків та присадибних ділянок деяких районів Херсонської області, зокрема території  смт. Нова Маячка Олешківського району);

4 – стосовно ліквідації провалу грунту, який стався внаслідок деформації перекриття каналізаційної ями.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

 Впродовж 9 місяців 2019 р. до Головного управління  надійшло 9 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

 

    Твіт