ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІV квартал 2018 р.

 

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІV кварталу 2018 р. надійшло та опрацьовано 19 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень зменшилась на 36 % (за відповідний період 2017 р. – 30). Із них на особистому прийомі зареєстровано 1 звернення (ІV квартал 2017 р. – 20). Повторних звернень надійшло 2 (за відповідний період 2017 р. повторних звернень не надходило).

 Безпосередньо до Головного управління з листами та на особистий прийом звернулось 14 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через ДСНС України (2),   Державну установу “Херсонський обласний контактний центр ”(2),  Херсонську обласну державну адміністрацію (1).

Звернення громадян, що надійшли до Головного управління, розподіляються  по районах таким чином: м. Херсон – 14 (74 % від загальної кількості одержаних), Генічеський район - 4 (21%) та Новокаховський район - 1 (5 %).

Всього за 12 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 99 звернень (за відповідний період 2017 р. – 93).  Кількість звернень збільшилась  на 7 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (10) за 12 місяців 2018 р. звернулося 166 громадян .

Найчисельнішими за кількістю є звернення з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло – 47 або 47,5 % від загальної кількості (за відповідний період 2017 р. – 38). Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, що надходять до Головного управління через Державну установу “Херсонський обласний контактний центр”. Впродовж  12 місяців 2018 р. зареєстровано та опрацьовано 12 звернень (за 12  місяців 2017 р. – 10).

  Із них:

- 7 звернень (58 % від загальної кількості одержаних) щодо забруднення атмосферного повітря внаслідок небезпечних викидів на заводі "Титан" АР Крим та погіршення самопочуття населення прикордонних територій;

- 3 звернення (25 %) стосовно надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (снігових заметів) та відновлення руху транспорту на автошляхах області.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2018 р.

 Впродовж 2018 року до Головного управління  надійшло 22 запита на публічну інформацію (за відповідний період 2017 р. – 16), на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

    Твіт